Cakes By Silver & lite annat smått och gott!

Direktlänk till inlägg 30 januari 2008

Omröstnignen är klar!

Av cakesbysilver - 30 januari 2008 09:50

Och så här röstade ni. :)

http://cakesbysilver.bloggagratis.se/omrostning.php?omrostning=7555



 
 
Marydel

Marydel

30 januari 2008 10:02

Jag röstade till slut på se sööööta kräft-tårtorna :) Du är jätteduktig!

http://marydel.bloggagratis.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

30 januari 2008 16:11

Hej Cakebysilver!
Jag hittade just hit. Vilken rolig blogg!!! Och vilka fina tårtor du gör!!!!!
Jag vill också prova ....
Var köper man ingredienser?
Och vad behöver man ha???

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Silver

1 februari 2008 11:20

Svar till Fru Fundersam;


Tack tack! Vad kul att du tycker det är en rolig sida och för att du tycker om det du ser på sidan! :)
Vissa av grejerna jag använder mig av handlar jag på vanlig affär. Annars brukar jag handla över nätet på sidorna tårtdecor och kakburken, har även länkat dit här på min sida. Vad man behöver beror väl mycket på hurdan tårta man vill göra och så. Det är så mycket olika man kn använda sig av. :)

Hoppas jag var till nån hjälp.

 
Ingen bild

Fru Fundersam

2 februari 2008 20:47

Tack för hjälpen!
Ska leta mig vidare.
:-))

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cakesbysilver - 7 februari 2012 19:25

9 årings tårtor.       Jultårta, dekorerad av mig.     ...

Av cakesbysilver - 20 september 2011 10:57

Emblas 8 års tårta.   Vidars 1 års tårta.       Bägge tårtorna innehöll samma, ljusa bottnar (Vidars färgad med grön karamellfärg), chokladkräm, jordgubbar mosade med socker och marsankräm. Emblas tårta är dekorerad med grädde (ofärgad oc...

Av cakesbysilver - 14 augusti 2011 21:47

Thors 5 års tårta.         Midsommartårtan 2011                                                           ...

Av cakesbysilver - 18 januari 2011 14:31


  (receptet är till 8 personer, står det i boken..) Kaka: 60 g kakao utrört med 1½ dl kokande vatten. 175 g mjukt smör. 350 g strösocker 3 stora ägg 250 g vetemjöl 1 tsk bakpulver, ½ tsk bikarbonat 1½ dl mjölk Vispa smör och socker...

Av cakesbysilver - 11 januari 2011 09:23

Ljusabottnar Innehåller, marsan/grädde och sockrade/mosade jordgubbar. Dekorerad med sp och kristyr.         ...

Skapa flashcards