Cakes By Silver & lite annat smått och gott!

Alla inlägg den 22 oktober 2007

Av cakesbysilver - 22 oktober 2007 12:55

Den här tårtan gjorde jag i går. Varför?.. jo, min syster och hennes familj har kommit upp och hälsat på, dom kom i lördags. Så igår måste jag göra en tårta, vilket jag då gjorde. Men fantasin finns tydligen inte just nu.. helt tvärstop..
Jag hade ingen aning om vilket tema jag sku ha på tårtan eller vilka färger.
Och jag blev något missnöjd med hur resultatet blev..  inte alls som jag hade villa att den sku se ut. Jag ville ju göra en fin tårta till systeryster med familj.. jag sku kanske ha kört på blixten mcQueen istället.. alla våra barn gillar nämligen blixten.. alltså mina två och hennes äldsta son. Men så blev det ju inte nu då.

Hoppas den är god ivarjefall! 

Den består av ljusabottnar (köpta), chokladkräm och hallongrädde.
Tårtan är täckt med mmf som jag har färgat svart. Även de göra på tårtan är mmf. Resten av dekorationen är gjord i modelleringspasta.

Skapa flashcards